Hedef
Kıbrıs’ın önde gelen firmalarından Kıbrıs Development, Kıbrıs’taki yeni çevre dostu Milos Park Homes sitesi projesi için kurumsal kimlik tasarımı ve pazarlama içeriğine ihtiyaç duyuyordu. Müşterimiz ayrıca, WIZIO çözümlerininde Kıbrıs’ta ilk kullanan inşaat firması olmak ve bu prestijli adımla pazara sağlam bir giriş yapmayı istiyordu.
Çözüm
Projeyi en başından itibaren derinlemesine kavramak için müşterimizle yakından çalışabileceğimiz bir workshop serisi yürütmeye karar verdik. Yapılan workshop’lar sonucunda, müşterimize kurumsal kimlikten web sitesine, basılı öğelerden WIZIO çözümlerini kapsayan eksiksiz bir servis sunma şansımız oldu. Kurumsal web sitesini WIZIO-TOUCH ile uyumlu hale getirdik. Emlak ofisleri ve satış ekibinin web sitesindeki yönetim paneline ayrı yerlerden erişimlerini sağladık. Böylece satış için geniş kitlelere ulaşabileceklerdi.
Sonuç
WIZIO’nun interaktif çözümleriyle tanıtıma çıkan proje, potansiyel müşterilerin gelecekteki evlerinin nasıl olacağına dair kafalarında soru işareti bıraktırmayacak kadar gerçekçiydi! Sonuçlar da bunu gösteriyordu; kış sezonu olmasına rağmen, lansmanı takip eden 3 ay içerisinde projenin %25’i satılmıştı.
Kurumsal Kimlik
Milos, doğal çevreyi korumaya adanmış bilinçli bir marka olduğundan, müşterimiz logo ve kurumsal kimlik tasarımında bu yaklaşımın vurgulanmasını istiyordu. Logo tasarımında Kıbrıs’ı ve projeyi temsil eden zeytin ağacını esin kaynağımız olarak kullandık. Renklerden zeytin yeşilini proje alanının doğal yapısını ve koyu griyi de Kıbrıs Development’ın köklü geçmişini temsil etmesi için kullandık.
Identity Colour Palette
Web Site
Milos Park Homes web sayfası, responsive olarak tasarlandığı gibi WIZIO-TOUCH’la da entegre olarak çalışıyor. Ayrıca satış ekibine ve yetkili acenteye, kullanabilecekleri kontrol panelleri de sunuluyor. Bu panel sayesinde satılan, opsiyonlu ve satışa uygun daireler sistemde online olarak görüntülenebiliyor. En önemlisi de sitede bulunan arama motoru sayesinde potansiyel müşteriler aradıkları kriterlere en uygun daireye rahatlıkla ulaşabiliyorlar.
We love responsive
Baskı
Projenin doğallık misyonuna uygun olarak, basılı malzemelerin tümünde geri dönüşümlü malzemeler kullanılmaya özen gösterdik. Açılış gecesinde tüm davetlilere dağıtılmak üzere tasarlanan hediye kutusunda el yapımı doğal zeytinyağlı sabun da bulunuyordu.
Müşterimizin isteği “Kıbrıs’ta sanal gerçekçilik ile konut satışında ilk olmak”tı. Hazırladığımız WIZIO-VR interaktif turları sayesinde, potansiyel müşteriler sanal gerçeklik gözlüğünü takarak, projedeki villa tiplerini bire bir gezme fırsatını yakaladı.
Dört villa tipinin sunulduğu sanal gerçeklik gözlüğünde kullanıcılar ilk olarak beğendikleri konut tipini seçtiler, sonar da gelecekteki evlerini 3 boyutlu görselleştirme sayesinde oda oda keşfetme imkanı buldular.
Animasyon
Kuş bakışı ile ancak genelini görebileceğimiz projenin derinlerine interaktif WIZIO-TOUCH sayesinde indik! Böylece arama motoru üzerinden detaylı arama yapılabildiği gibi, kat planlarından iç ve dış mimari görsellerine kadar derinlemesine incelenebiliyor. Satış ofisine gelen potansiyel alıcıların karar verme sürecini hızlandıran WIZIO-TOUCH sunum sistemi, tabletler için bir uygulama haline getirildiği gibi, fuarlar da ya da mobil pazarlama tekniklerinde etkili bir şekilde kullanılabiliyor.